Ga naar inhoud


picbined datum veranderen?


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de files van duck gedownload voor mijn pace ontvangertje. (heb een funcard). Nu wil ik de datum veranderen in deze files hoe doe ik dit? Welke instellingen moet ik in picbined maken? <P>thnx sir roden<BR>sir_rodenNOSPAM@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je de prg opgestart hebt druk dan op enable dan kies de mode seca_pic ga naar file en open de hex of bin file de file is secanix0.40 ga dan naar provider en dan kan de datum aanpassen. ik gebruik wel 1.34<P>succes er mee<P>Marcel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx voor je reactie maar ik was erbij vergeten te zetten dat dit een irdeto ontvanger is. In de txt die ik bij de files kreeg stond dat hij gemaakt was met als setting irdeto -> irdeto fun jupiter(8) maar als ik die selecteer kan ik geen data veranderen. simpelweg omdat hij er geen date veld bijstaat.<P>sir roden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Edit de files met picbined 1.34 <BR>Je kunt kiezen uit Irdeto en Irdeto1, kies de eerste Irdeto dus.<BR>Vink de Auto Detect optie aan.<BR>Open de "ee_ext_pace.hex" <BR>Als het goed is waarschuwt picbined dat het de working mode Irdeto: Goldcard betreft, zo niet dan kies je die working mode handmatig.<BR>Nu kun je onder de tab "providers" de datum instellen.<BR>suk6<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks alle hulp die ik al heb gekregen kom ik er nog niet uit helaas. Ik kan de datum goed zetten in goldcard mode alleen volgens mij klopt er dan niks meer van de key volgorde heeft er iemand al nieuwe keys zodat ik eens kan vergelijken wat ik fout doe. Het is natuurlijk heel leuk om c+ te kijken maar als ik niet weet wat ik doe word het lastig.<P>thnx sir roden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een goldcard bewerkt, heb je met die datum helemaal niets te maken. Zet er maar een willekeurige datum in (oude of toekomstige maakt echt niet uit).<BR>Als je keys niet werken ligt dat ergens anders aan, niet aan je datum.<BR>En ook je key-volgorde heeft niets met de datum te maken. Die ligt vast.<BR>Ik vermoed dat je keys niet up-to-date zullen zijn als ik het zo lees.<BR>Suk6<BR>Duwgati

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...