Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik mij telefoon kan unlocken ik heb reeds de goede kabel en een programma fast cmd5 unlocker maar ik kom er niet uit. Moet ik nu het toestel aanzetten met sim kaart er in of zonder sim of de spanning er af laten ik krijg de unlock niet uitgevoerd. alvast bedankt peter
Sultan Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 hoi, om welke telefoon gaat het dan? om een sony z5 of een cmd5 Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken
Sultan Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Voor de z5/J5 heb ik nog wel soft voor je, als je het wilt hebben pm me ff met cmd5 unlocker zal het niet gaan denk ik. groetjes Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken
Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Hallo, Het gaat om een sony cmd-cd5 en mijn email is phkabalt@zeelandnet.nl alvast bedankt voor de moeite peter
Sultan Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Dan moet je inderdaad andere software hebben als voor de z5/J5 Ik stuur je deze wel per email. Bij dit programma gewoon je telefoon aansluiten en het programma starten. Succes Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen