Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Ik heb nu een amaloge schotel/ontvanger en wil naar een digitale toe , echter ik moet de aziatische zenders kunnen ontvangen. Wat kan ik daarvoor het beste aanschaffen zonder diep in de buidel te moeten tastten. Nu heb ik een L&S electronics 7000 stereo receiver (2 stuks) met een dual lnb. En krijg alleen maar Duitstalige zenders van de Astra.
Gerdy Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 En welke aziatische zenders wil je precies ontvangen? Ken je namen? Gerdy
Gorilla King Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 Ik ga er even van uit dat je de Astra en de Hotbird kunt ontvangen. Dan kun je in ieder geval de volgende zenders ontvangen (kijk voor details op Kingofsat): - 1 chinees: CCTV (FTA), TVBS is inmiddels naar seca2 - 1 thai: tv5 (FTA) - 1 koreaan: Arirang (soms ook wat Indiaas) (FTA) - 1 vietnamees: HB Channel (FTA) - 1 japanner: JSTV (cryptoworks) en dan nog wat andere Indiaase zenders, maar ik denk dat het je meer gaat om de chinese zenders, niet zo heel veel dus. cheers Gorilla King
Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Geplaatst: 22 februari 2003 OA TVRI en Andere Indonesische zenders...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen