Ga naar inhoud


MK find 4.1 vraagje??


Gast

Aanbevolen berichten

Vrienden,Mkfind vind ik een leuk progje maar heb toch een vraagje.Bij de handleiding staat om in byte2 bit 52 te activeren om alle deuren open te zetten,bij mijn secakaart zie ik wel geen channel namen staan en ook de bitnrs komen niet overeen met de handleiding,ik zie enkel de groene balkjes waar een vinkje voor staat,ik kan bijgevolg niet zien voor welke naam het vinkje staat.Ik werk met Mkfind 4.1.Iemand een oplossing?? rolleyes.gif" border="0<p>[ 14-10-2001: Message edited by: jacko ]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga eens naar duwgati. Daar staat onder download een full version van MKF 4 met deze versie kun je wel bij de bits zien voor welke kanalen deze dienen.<P>Pas echter op met het volledig openzetten van de PBM. Dit maakt je dece gevoelig voor aanvallen van de providers.<P>Groeten JWS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de full versie van Duwgati zijn site.<BR>Zie vinjes staan bij de groene balkjes,zie echter geen channelname staan bij de vinkjes.<BR>Ik veronderstel dat Mkfind4.1 meer kan dan Mkfind4,tenzij iemand het tegendeel beweerd.<BR>Greetings jacko

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad,In BPM ini file staan inderdaad de namen bij de bits.Echter voor provider 0014 staan er geen namen ingevuld.Kan er mij iemand de channel namen bezorgen voor volgende bits:<BR>[00 14]<BR>Bit-18-ChName=<BR>Bit-00-ChName=<BR>Bit-56-ChName=<BR>Bit-48-ChName=<BR>Bit-32-ChName=<BR>Alvast bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb maar dit <P>[00 14]<BR>Bit-56-ChNum=<BR>Bit-56-ChName=<BR>Bit-00-ChNum=<BR>Bit-00-ChName=<BR>Bit-48-ChNum=<BR>Bit-48-ChName=<BR>Bit-32-ChNum=<BR>Bit-32-ChName=<BR>Bit-04-ChNum=<BR>Bit-04-ChName=MUSIC CHOICE<BR>Bit-08-ChNum=<BR>Bit-08-ChName=<BR>Bit-16-ChNum=<BR>Bit-16-ChName=KIOSK 6<BR>Bit-11-ChNum=<BR>Bit-11-ChName=KIOSK 1<BR>Bit-12-ChNum=<BR>Bit-12-ChName=KIOSK 2<BR>Bit-13-ChNum=<BR>Bit-13-ChName=KIOSK 3<BR>Bit-14-ChNum=<BR>Bit-14-ChName=KIOSK 4<BR>Bit-15-ChNum=<BR>Bit-15-ChName=KIOSK 5<BR>Bit-17-ChNum=<BR>Bit-17-ChName=KIOSK X<BR>Bit-03-ChNum=<BR>Bit-03-ChName=MUSIC CHOICE<BR>Bit-01-ChNum=<BR>Bit-01-ChName=CANAL+ BASISPAKKET<BR>Bit-02-ChNum=<BR>Bit-02-ChName=HET BOEKET<BR>Bit-06-ChNum=<BR>Bit-06-ChName=CINEMA WORLD<BR>Bit-05-ChNum=<BR>Bit-05-ChName=MUSIC WORLD<BR>Bit-18-ChNum=<BR>Bit-18-ChName=KIOSK BIGBROTHER<BR>Bit-19-ChNum=<BR>Bit-19-ChName=<P><BR>groetjes,<BR>mapoule

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens in je MKF directory of daar de file PBM.ini staat. Zo niet, dan is dit de fout. Als je deze niet hebt, dan geef even via PM je mailadres door dan stuur ik hen\m even door.<P>Staat hij wel in de directory, dan moet je hem eens open, en kijke of hier iets ingevuld staat. Hier moeten namelijk de gegevens ingevuld zijn. Ook hier geld, als er niets staat, dan wil ik je wel even de Ini-file toesturen.<P>Groeten,<BR>JWS

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijke dank,ga mijn ini file eens aanpassen en eens kijken wat dit heeft.<BR>Wie de rest kan aanvullen mag dit altijd doen hoor,hoe meer info hoe beter.<BR>greetings Jacko<p>[ 16-10-2001: Message edited by: jacko ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ondertussen versie4.3 en loopt als een speer.De BMP.ini file was niet voorzien van provider 0014,heb dan maar zelf de ini file aangevuld.Aangezien hier ook wat kabelgebruikers op zitten zou het ook wenselijk zijn om de BPM van prov 0014 te voorzien in de nieuwe versie van MKfind4.3 .Het gaat hier op dit bord toch ook over het seca systeem en daar zijn onze kabeldecoders in België ook mee uitgerust.<BR>Alvast bedankt voor de info jongens<BR>greetings Jacko<p>[ 17-10-2001: Message edited by: jacko ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...