Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Delen Geplaatst: 22 februari 2003 Hi all Ik zoek recente draaibare settings voor de dreambox die werken met de laatste traveller releases. Ik heb al heel wat gegoogled maar dat zijn allemaal oudere files, en dan zijn de zaplijsten leeg??? Ook de joske-draaibaar settings krijg ik niets te zien. Waar is er ergens een site met recente settings? Thanks Pheno Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 22 februari 2003 Delen Geplaatst: 22 februari 2003 Kijk maar 's op hackweb daar staat vast wel iets voor je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
settings joske Geplaatst: 22 februari 2003 Delen Geplaatst: 22 februari 2003 Voor de laatste traveller updates heb ik nog geen nieuwe settings, dit heeft te maken met de veranderde instelling wat betreft de favoritelijst. Ik hoop zo snel mogelijk mijn lijsten weer te kunnen bijwerken voor de laatste software versies. Als er nieuwe lijsten beschikbaar zijn zal ik het direkt melden. Groeten, Joske Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen