Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb enkele maanden geleden eens een originele Seca MOSC in de vernieling geholpen. Ik ben er vrij zeker van dat dit gebeurd is doordat ik de Satbandit oplossing er eerst op had losgelaten (dat werkte overigens prima) en vervolgens providers wilde verwijderen. Daar zat denk ik het probleem want ik zat nog in het menu "providers toevoegen". Uiteindelijk had ik 15 providers op m'n kaart waarvan de eerste 9 een juiste naam en ID hadden, maar de rest niet. <BR>Provider index 0A was (en is) blanko en 0B t.e.m. 0F hadden oorspronkelijk ID's FFF2 t.e.m. FFF6 en geen namen.<BR>Na wat geklooi met verschillende pakketten ben ik nu zover dat ik een aantal providers heb kunnen deleten, maar de volgende providers heb ik nog steeds op mijn kaart staan:<BR>Ix: ID: Naam:<BR>01. 0000 Seca<BR>02. 0019 Canal Digitaal<BR>03. 0000 No Name<BR>.... 04. t.e.m. 09. allemaal identiek: 0000 No Name<BR>0A. alles blanko<BR>0B. 0000 No Name<P>Nu is dus de vraag of er iemand is die weet hoe ik die providers 03 t.e.m. 0B kan verwijderen.<P>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

Heb ik ook al mee zitten klooien, maar het probleem is volgens mij die ene blanko provider zonder ID en zonder naam. Daar struikelen ze allemaal over.<BR>Maar ik zal er nog eens naar kijken. Misschien dat er nog wel andere methoden te vinden zijn.<BR>Bye<BR>Duwgati

Geplaatst:

@duwgati<BR>Je kon toch maar 9 op de orginele krijgen via fr**k v*n d*n *ng*l ???Heb je wel een uitzonderlijke kaart gehad.Is mij nog nooit gelukt max 9.Zal daar het probleem wel hebben gelegen te veel van het goeie erop proberen te zetten.<BR>grtz hendrik b confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

De fout is heel simpel op te lossen. Start MKFind en lees gewoon de providers in (gebruik hier momenteel MKF 4.3). Ga naar het tabblad providers. Druk op de 'drop-down' lijst en klik op de providers die je wilt wissen. Natuurlijk met de nodige voorzichtigheid! Simpel en doeltreffend. Nu nog een tool om de records te sorteren.<P>Ook mooi in MKF 4.3 is dat je *eindelijk* in een slag alle PPV idents kunt wissen...<P>P.S. De fout die je beschreef is simpelweg omdat je 'MaxProviders' hebt aangevinkt (of het programma deed dat ongezien voor je). Die maakt keurig 16 providers aan en wist ze weer als de extractie succesvol is verlopen. Indien niet, dan blijven ze staan met provider FF E2 en een Ins x 16 van BFFFFF ofwel 1011 1111 1111 1111 en dat snapt de Aston 1.05 en de Seca bak nu net even niet...<P>Had gisteren hetzelfde euvel met mijn kaart. Wilde mijn 00 03 MK1 teruglezen (was hem vergeten op te schrijven) en MKF4.3 vond een SK1 before MK1 en stopte het extractieproces.<BR>Zoals gezegd: binnen 2 minuten opgelost.<p>[ 17-10-2001: Message edited by: Mimisiku ]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.