Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 wie help mij met deze error plzz<P>Run-Time error 339<P>Component "mscomm32.ocx" or one of it dependencies not correctly registered: a missing or invalid<P>dit krijg ik als ik DecLink opstart
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Thes, ik ben nog een newbie maar op de volgende site kun je een tooltje downloaden dat je in je windows/system zet! dan zou ie het wel moeten doen(heb er ook problemen mee en juist gedownload, maar nog niet uitgeprobeerd) Dit was naar aanleiding van meerdere mensen die dit probleem hadden.<A HREF="http://www.zeguers.be/" TARGET=_blank>web page</A><P>Groetjes en succes, John
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Des sorry dat ik je verkeerd gespeld heb (Thes en de letters dus, niet dat ik je met een naald aan het bewerken ben) en klein foutje met de url gemaakt maar als je "wegpage" aanklikt kom je ook op <A HREF="http://www.zeguers.be/" TARGET=_blank>null</A><BR>zoals het heet! <P>nogmaals groetjes en succes, John
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Gl...nde nogwattus! ik kan beter teruggaan naar de beginnerspage want ik kan nog geen fatsoenlijk url invoeren! maar ja je komt er wel op in iedergeval en dat is al wat dat ik dat zomaar voor elkaar gekregen heb om die website hier te posten!<P>Gr. John
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Was een domme fout het moest 98 zijn sorry...<BR>ik had ondertussen de oplossing gekregen kreeg ik van de maker van die site hij heeft hem er voor me opgezet (THANKS!!) ik had begrepen dat meer mensen hier last van heeft gehad<P><BR>maar nu heb ik nog een vraagje kan ik dit programma niet gebruiken als ik spansje firmware in mijn Philips box heb zitten?????
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 hallo <BR>bij mij wil dit niet ,ik heb mscom32.ocx in het windows system gezet maar ik blijf de zelfde fout houden .iemand een tip voor mij<BR>bedankt jan
Gast Geplaatst: 28 oktober 2001 Geplaatst: 28 oktober 2001 runtime error problemen kun je oplossen door bij strongnl.com software te downloaden voor de strong srt8000 dit is een setup.exe programma hier zitten alle drivers in die je nodig hebt greats slotje
Aanbevolen berichten