Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dank u, deze site had ik al gevonden maar ik begrijp er niets van.<BR>-----<BR>Windows 2000 Driver Version 1.2 (Updated Dec. 9th 2000)<BR>This driver satisfies Windows 2000s request for a PnP driver. <BR>Download: dvb2000drv1_2.zip <BR>-----<BR>heb dit gedownload,unzipt,en de DRVSETUP gedaan en krijg dan een error 'this device is not detected, press OK '<P>Wie weet meer ?

Geplaatst:

Als die driver wnaspi32.dll heet heb ik hem voor je gevonden. Stond bij " You need this dll to run SetEdit on Windows NT " Is voor setedit maar werkt misschien ook voor nsd of DVBedit met win2000NT.

Geplaatst:

die wnaspi32.dll heb ik al bij de andere dll's gezet maar dat maakt ook niets uit.<BR>mijn cpu loopt op 100 % nadat de bovenste blauwe balk bij nse volledig is, net voor ik eigenlijk de 220v stekker moet instekken.<BR>hij blijft gewoon hangen, zou het wel aan de win2000nt liggen?

Geplaatst:

Ben bang van wel Jordi, maar de ene computer is de andere niet en misschien heeft iemand het wel aan de praat. Even afwachten of er toch nog iemand reageert en anders misschien een andere Windows versie? Suc6 ermee. rolleyes.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.