Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik heb dus die WB800JB en de voedingspatch is doorgevoerd met Traveller 25/2 erop.

De pause en stop doen het hiero ook niet.

Snel vooruit/achteruit doen het wel (FR en FF)

Bij mij hetzelfde probleem met de oude, en nu ook dus met deze release.

daarbij nog het volgende, wanneer ik een opname inprogrammeer over de de dag heen, dus bv. van 25-2 23:00 tot 26-2 01:00 dan staat m´n DB de volgende ochtend om 07:00 nog te reutelen en kan ik hem alleen stoppen door de spanning er af te gooien.

Verder mischien nog een domme vraag, hoe wis ik de opgenomen bestanden zonder gebruik te maken van FTP ???

Gr, Ko

Geplaatst:

Senior,

Hoe speel jij je opnames af, bij mij maakte dat nl vershil. Ik kan me niet voorstellen dat het wel of niet werken van de knopjes aan de emu ligt.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Geplaatst:
Senior,

Hoe speel jij je opnames af, bij mij maakte dat nl vershil. Ik kan me niet voorstellen dat het wel of niet werken van de knopjes aan de emu ligt.

Aanvulling:

Ik ben er achter dat het alleen gaat om bestanden die nog wel in de map movie staan, maar niet meer in mijn recorderlijst onder het timermenu.

Waarschijnlijk zijn ze hier met het herhaalde flashen uit verdwenen maar nog wel op de schijf blijven staan.

Ik kan ze hier ook niet meer uit wissen, behalve door ze via FTP weg te halen, maar dat is natuurlijk niet de normale manier.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen