Gast Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 Ik ben van plan een reciever met hd te kopen Ik twijfel nog tussen een dreambox en een topfield Welke is het best en kan je met een dreambox ook het ene kanaal opnemen en dan het andere kanaal kijken net zoals bij de topfield ik hoor graag wat van jullie.
Gast Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 het antwoord is: NEE, de DB heeft geen twintuner.
bliksem Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 Hobby tv kijken dan topfield. hobby tv kijken, knutselen en alles uitproberen, dan db Ene kanaal opnemen en dan het andere kanaal kijken NEE dat kan niet. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
bash! Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 Dreambox heeft wel héééél veel leuke dingetjes erop zitten en is erg flexibel.. maar dan moet je echt van computers en hobbyen houden.. Suc6! There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Romeo_ Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 Op de dbox2 kan je -zolang je op dezelfde transponder bleef- wel zappen.. Wellicht dat dit ook voor de dreambox komt ?? The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen