Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 Hallo mensen.<p>Ik heb gisteren windows xp professional geinstalleerd. Loopt tot nu toe goed tot dat ik de mastera II wilde gaan uit proberen. Toen ging het bij mij fout. Zodra ik de spaning er op de slaat de heleboel vast. dat heb ik als ik de spaning er op zet als als XP al opgestart is. Maar ook als ik eerst de spaning er op zet en dat XP opstart. In bijde gevallen een totale vastloper Heeft iemand daar een tip voor ?<p>Bij voor baat dank "Hoop"
Gast Geplaatst: 6 november 2001 Geplaatst: 6 november 2001 Hoi Satter,<p>Als je eens een andere com-poort probeert heb je dan hetzelfde probleem? Heb gisteren ook met dezelfde configuratie geprobeert en geen problemen gezien. Als je stroom op mastera2 zet heb je dan een F op je display? Probeer dit allemaal eens en laat iets weten. Trouwens welk programma gebruik je,gebruik momenteel ***geen-reclame*** en geen problemen. Alleen een beetje moeilijk om de juiste files op de juiste kaarten te zetten. Denk dat iedereen dit probleem al eens heeft gehad,iemand nuttige tips?<p>Suc6 Boerkenaas
Aanbevolen berichten