Ga naar inhoud


xtreme firmware release 1.55.00 perfect?


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi mede xtremers,

 

Ik hoor een hoop klachten over beta releases van de xtreme. Zelf had ik voorheen een xtreme met release 1.05 en daar had ik ook meerdere problemen mee (no av probleem en bad or no signal probleem).

 

Sinds ik een xtreme heb (al bijna een week) met firmware release 1.55.00 heb ik GEEN ENKEL probleem meer!

Het no av probleem is verdwenen en veel belangrijker nog het bad or no signal probleem is compleet verdwenen

 

Ik gebruik overigens de meegeleverde pentacrypt 1.09 en de machine is dus NIET gemodificeerd naar 1.04.

 

Ik heb deze draad geopend om eens te kijken wat de ervaringen zijn van anderen met software versie 1.55.00 (dus niet de beta's!).

 

Wellicht zijn er nog bugs maar ben ik er nog niet tegenaangelopen.. (ik heb geen motor overigens, wel een disecq switch).

 

Groetjes,

 

Ronald.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ronald,

 

Je bent een gelukkig mens. Heb ook de nieuwste versie, maar No Signal en No A/V komt nof steeds voor. Heb de datum terug gezet naar 1 januari en nu geen No A/V meer maar No Signal blijft met een regelmaat terug komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm dat geeft toch te denken :P Overigens heb ik ook de datum niet terug hoeven zetten! Ik werd helemaal leip van die 2 problemen die noemt en nu zijn ze als sneeuw van de zon verdwenen. Zou het dan met hardware revisie te maken hebben misschien? (ik had namelijk een nieuwe xtreme gekocht, want de oude had ik per ongeluk gemold)

 

In elk geval is het wat mij betreft duidelijk dat deze problemen niks te maken hebben met versie van pentacrypt en/of terugzetten van datum.

 

 

Ronald

 

Ronald

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...