Ga naar inhoud


SetEditOAKV3 Settings


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Met de Kerst 26 dec 2002 is er bij mij thuis ongewilt en ongevraagd iemand binnen geweest en heeft mijn Dell Laptop PIII 1.0 Ghz (serie nr. 8m6bf0j) en andere zaken meegenomen. Ben dus al mijn software kwijt en ook alle keys en enzo en registratie ben ik dus kwijt.. Inmiddels ben ik dus druk om alles weer aan de gang te krijgen en ook alle software weer up to date te maken. Echter heb geen registratie key meer van SetEditOAKV3 om de de settings handmatig aan te kunnen passen.. want je kan maar maximaal 20 veranderingen doen.. en dit is niet echt wat ik wil..

 

Kan iemand mij hierbij helpen zodat ik meer dan 20 setting in een keer kan veranderen.. want ik wil de settingslijst van Pet123 customizen naar mijn eigen smaak.. dus van dat de kanalen van 43 graden oost op de eerste plaatsen komen en die van 43 graden west weer op de laatse.. zodat Astra ergens halverwege komt.. heel logisch toch..??

 

Alvast bedankt,

 

The Don..

 

Mag ook via PM of Donkyking@hotmail.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Ik heb al een mailtje gestuurd, maar hij kan alleen de key sturen naar een email die al niet meer bestaat, namelijk naar mijn vorige werkgever.. dus hij kan ook verder niets doen.

 

bedankt,

 

The Don

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Als dat allemaal zo makkelijk zou gaan was dit natuurlijk geen probleem.. maar er zijn natuurlijk meer dingen aan de hand.. het bedrijf waar ik gedetacheerd was de Geove RZG zorgverzekeraar.. met als email ...@geoverzg.nl omdat dit bedrijf is gefuseerd met Amicon en ze dus van naam zijn veranderd naar Geové Zorgverzekeraar bestaan de email adressen van ...@geoverzg.nl dus ook niet meer. Ik had al gevraagd aan de systeembeheerder of ze een alias wilden aan maken maar dat konden ze helaas niet doen..

 

Maar kan ik iemand een settings lijstje *.hnf sturen die al wel gesorteerd is op de juiste provider dus van 45 east tot 43 west en kan iemand die wel een key heeft deze dan voor mij sorteren zodat de TV zenders dan ook gesorteerd staan.

 

Dus hij hoeft alleen bij de TV zender vak op de rechter muis knop te klikken en dan wordt er een menu geopend en dan op Sorteer--> Op provider Sorteren , het bestand opslaan en dan naar mij terug mailen.. naar Donkyking@hotmail.com

 

Alvasr bedankt,

 

The Don

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

bedankt voor je mail. Maar elke key hoort bij een bepaalde versie van setedit en dan kan je deze key en naam in de ini file plaatsen. deze key is van versie OAK V3 v 0.29.. dus heb je ook deze versie weer nodig om de KEy te activeren.

 

Bedankt,

 

The Don..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Nou ja inmiddels heb ik maar op het internet gezocht naar een versie van setedit en gevonden. En gellukkig ik kan de zenders weer veranderen al is misschien niet de netste manier.. maar heb geen zin om twee keer 39 Dm te betalen ofwel 20 Euro..

 

Bedankt voor jullie info..

 

Groet,

 

The Don..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Inmiddels heb ik al een nieuwe frequentielijst die wel van 45 oost tot 43 graden west op provider is gesorteerd.. en in de Humax geladen met versie V3 v0.44.. dit kon dus ook gewoon zonder dat je een Key hebt.. dat wist ik dus niet.. Zal het waarschijnlijk weer een jaartje zonder kunnen.. als de freuentie lijsten niet te veel veranderen..

 

In ieder geval bedankt voor de support..

 

The Don..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...