Gast Geplaatst: 8 november 2001 Geplaatst: 8 november 2001 Hoi debo,<p> Is correct, heb het ook gevonden, net zo als je het beschreven hebt zo zijn er nog wel meer dingen die je terug kunt vinden onder "eigenschappen" in winxp-Porf. <p> Bruce
Gast Geplaatst: 8 november 2001 Geplaatst: 8 november 2001 Ik lees op dit board dat sommige hobbyisten met win xp wat moeite hebben om bepaalde instellingen tevinden,en daarom hier wat tips:<p>WINIPCFG: ga start,settings,configuratie, network connections,rechter muis toets op icon,klik op status,en dan op support en dan heb je de gegevens van WINIPCFG.<p>Om andere software te-installeren in winxp kan je het volgende uitvoeren: Ga naar start,my computer,klik op system,hardware,driver signing,ignore-install the software anyway and don't ask for my approval<p>Nu kan je alle software installeren<p>met vr.gr.<p>debo
Gast Geplaatst: 18 november 2001 Geplaatst: 18 november 2001 Je kunt natuurlijk ook een dosbox openen en het commando: IPCONFIG /ALL gebruiken!
Gast Geplaatst: 21 november 2001 Geplaatst: 21 november 2001 @debo misschien weet jij het wel , ik kan mijn sounddriver cmi8830 niet onder Xp geconfigureerd krijgen hetzelfde met mijn 56k modem van safeway heb alle drivers geprobeerd wat ik had zelfs de 2000 versie,ik doe precies wat er geschreven is om handtekening verificatie uit te schakelen en gewoon installeren die hap maar nee.. moet ik eerst de bestaande geluids files eruit schoppen wat xp eerst geinstalleerd heeft,en dan de mijne het zou kunnen ik weet het niet alvast bedankt Silvester<p>[ 21-11-2001: Bericht gewijzigd door: Silvester ]</p>
Aanbevolen berichten