BIG M Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 hoe kan ik (dreambox heeft nog geen hd) ik heb 1 dag en loopt als een speer via mijn netwerk adsl/router etc. kan alles doen en nu wil ik dat min harde schijf op de pc benaderd kan worden van mijn dreambox. ik weet dat het mogelijk is. maag lukt mijn niet. wie kan me verder helpen. "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
Gast Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 BigM effe in dit topic zoeken op NFS server en vind je het nodige succes
BIG M Geplaatst: 24 februari 2003 Auteur Geplaatst: 24 februari 2003 heb ik ook gedaan met mount -o etc maar lukt van geen kanten maar ik geef niet op ;-) "i think, therefore i am"draaiend met: VU+DUO 500GB, golden media wizard hd class, Pinnacle ip9600 hd with android4X TELENET hd-digicorders 500GBenog meer om op te noemen
mietde Geplaatst: 24 februari 2003 Geplaatst: 24 februari 2003 Let goed op spaties en spelling, ook de dir " [color:"green"] movie [/color] " of " [color:"red"] movies [/color] " wordt vaak verkeerd opgegeven. Het moet dus " [color:"green"] movie [/color] " zijn. You cannot ignore that member
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen