signus Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 mijn Dreambox hangt via een ADSL router de gehele dag aan het WWWeb. Loop je de kans dat men de Dreambox hackt? Grtz, Signus
Ge2000 Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 Dat ligt niet aan de dreambox maar aan je router. Deze moet de hackers buiten de deur houden.
Gast Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 Als het goed is ,zit er een ingebouwde firewall in,deze kan je aan/uit schakelen,zo niet dan kan je er van uit gaan dat ie aan staat,en anders ff in het menu kijken,neem aan dat je wel weet hoe dat moet.bedoel dan wel de router,en niet de dbox.
mietde Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 Voor extra zekerheid kun je ook het paswoord veranderen. Staat in de "Vragen & Antwoorden over de Dreambox" draad hoe dat moet. You cannot ignore that member
wian Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 Hier http://www.linux-sec.net/Audit/nmap.test.gwif.html kun je jezelf laten scannen. (klik op de knop "please check this server i'm on") Dit werkt alleen als je _geen_ proxy gebruikt. Je krijgt dan een mooi lijstje met poorten (services) die voor de buitenwereld bereikbaar zijn. hobby4all
signus Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Geplaatst: 25 februari 2003 Hoi, ik heb bij vragen en antwoorden gekeken, maar kan niets vinden hoe je het wachtwoord kan veranderen. Kan je me vertellen hoe dit moet? Grtz, Signus
Gast Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 inloggen op je dreambox met een telnet sessie dan commando passwd en dan je nieuwe password ingeven
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen