jonas Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 Ik zit nog met een probleem, krijg de MMOV kanalen niet open. Draai met de traveller versie van 22-3. Heb dus die Gbox emulatie geactiveerd. Als je in het games menu de optie kiest voor een keyupdate te maken, worden dan zowel de keys voor de Gbox alsook voor de normale Mgcamd geupt, of grijpen deze 2 zelfs toe op dezelfde keyfile? Ik denk dat het wel ergens zal staan maar heb er waarschijnlijk overheen gelezen, dus alvast sorry voor deze vraag.... Greetz van Jonas Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV
Gast Geplaatst: 25 februari 2003 Geplaatst: 25 februari 2003 Gbox doet het updaten van de sat zelf (AU als je de juiste PMK hebt) De MMOV's zijn in irdeto geloof ik en je moet even zoeken naar de nieuw PMK dan is zijn die channels au. Zowiezo moet je dan de DB even een aantal minuten laten staan op 1 van die zenders, anders krijg je de update niet. mgcamd gebruikt de softcam.key file, en die wordt middels het game menu geupdate, echter die codes zijn ook oud ! Met de hand toevoegen dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen