Ga naar inhoud


2e tv mogelijk via hyundai


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik wil graag een tweede tv aansluiten op mijn hunnie, hiervoor gebruik ik momenteel een draadloze zender/ontvanger van trust, deze geeft echter veel storing(door 1 betonnen vloer en 1 houten vloer, afstand circa 6 meter), is dat gebruikelijk ??

 

Ik zie achterop mijn hyundai 1000ir een uitgang zitten onder de ingang voor de schotel. Kan deze worden gebruikt om een tweede televisie of misschien zelfs een extra ontvanger op aan te sluiten ??

 

ptca

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik begrijp dat deze doorlus te gebruiken is voor een eventuele tweede ontvanger, Die dan afhankelijk is van de transponder van de eerste ontvanger. Begrijp ik het goed dat dit betekent dat op de tweede ontvanger alleen gezapt kan worden tussen de zenders die in de zelfde transponder vallen als waarop de eerste ontvanger staat.

 

Ik gebruik een monoblock op astra-hotbird geeft dit problemen als ik een tweede ontvanger ga gebruiken op de tweede tv.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi PTCA

 

Achterop de trust zitten een aantal dipswitchen als je deze in een andere combinatie zet(zorg er voor dat ze gelijk zijn op beidde) kan het zijn dat je een beter ontvangst krijgt. Richt ook de ronde kant van de antennes naar elkaar.

 

Ed_Bully

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ed,

 

Ik heb die switches alle twee op hetzelfde kanaal en de bolle kanten van de antenne's naar elkaar gericht, toch blijft er veel storing zichtbaar ook geluid hapert af en toe. Misschien heb ik last van slechte kabels tussen de satrec. en zender of de ontvanger en de tv.

 

Ik weet ook niet wat de switch 4/8 betekent op de ontvanger(is de meest rechtse switch)

 

ptca

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zender staat op channel 1 en de ontvanger staat op: dipswitch 1 on en de rest off (incl 4/8). Probeer eens om de zender en de ontvanger uit de buurt van magnetische velden te houden.(speakers, de decoder en zeker niet op de tv zetten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...