Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Geachte Sat4all gebruikers,<BR>Zoals eerder aangekondigd, hebben wij van sat4all besloten in het kader van de betrekkingen tussen users en mods te verbeteren, afgesproken om een aantal keren een chat met de users, mods en admins te houden op het chat van sat4all.<BR>In het verlengde hiervan willen we jullie ook polsen of er behoefte en interesse bestaat voor “Chat Thema Dagen”.<P>Even willen wij dit idee hier nader verwoorden, “Chat Thema Dagen” zijn dagen waarin volgens een eerder gekozen thema gediscussieerd wordt, met bedoeling om ervaringen met users uit te wisselen, van elkaar te leren, vragen van mensen die net aan de materie zijn begonnen te beantwoorden etc…<P>De bedoeling is dat users hierbij een actieve rol toebedeeld krijgen, het geheel stellen bij ons zo ongeveer voor (maar wij staan open voor ideeën van jullie zijde).<P>Eerst users kiezen een onderwerp wat ze als thema willen, enkele voorbeelden (loggen, atmel, seca, irdeto, mosc, etc…). De thema waar de meeste aandacht voor is wordt gekozen als Thema.<P>Zodra de thema gekozen is wordt het in een topic geplaatst en kunnen mensen met kennis ervaring van deze materie zich melden om ervaringen uit te wisselen en andere gebruikers te helpen. Als je geen kennis hebt dan niet aanmelden gewoon naar de chat komen om daar de kennis op te snuiven.<P>Op deze chaturen is het vanzelfsprekend dat alleen de chat-thema behandeld wordt, daar heeft immers iedereen zich op voorbereid. Andere vragen zullen gewoon genegeerd worden.<P>We beginnen in deze topic aan te geven welk thema jullie behandeld willen hebben, de topic wordt op 25 december ’2000 gesloten en er wordt gekeken welk thema de meeste aandacht verdiend, vervolgens wordt het thema aangekondigd en kunnen mensen beginnen zich aan te melden om hierbij te helpen.<BR>De eerste thema dag staat gepland op 21 januari ‘2001. Verdere details volgen.<P>Wij zullen er zeker zijn en ons best doen op een goed verloop van de chat, en hopen dat het geheel zo succesvol wordt dat er gedacht kan worden aan een vervolg.<P>Mocht er echter weinig of geen interesse zijn behouden wij ons het recht om de chat af te zeggen.<P>Met vriendelijke groeten,<BR>Het Sat4All Team.<BR>
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Ik vind het een uitstekend initiatief.<P>Een dit heeft niets te maken met slechte betrekkingen o.i.d. zoals hier ten ontrechte gesuggereerd wordt.
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Ik kan mij zo voorstellen, dat iemand vanwege werk of om andere redenen niet aan de 'chat-thema dag' kan deelnemen, maar wel geinteresseerd is in het thema. <P>Wordt er van deze dag dan een soort van verslag gemaakt, bv. een log-file of wordt er van de belangrijkste vragen/punten een faq gemaakt.<P>Wat het ook wordt, de thema dag is in ieder geval een uitstekend initiatief.<P>Suc6,<P>The Last Don
Gast Geplaatst: 19 december 2000 Geplaatst: 19 december 2000 Prima voorstel wordt het denk ik gezelig druk. En zeker weten ik ben ook van de partij. En ik hoop van harte dat het een succes wordt.<P>Groetjes Zappie
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 lijkt mij een prima initiatief :-)<BR>worden we allicht allemaal wat wijzer van.<BR>
Gast Geplaatst: 20 december 2000 Geplaatst: 20 december 2000 Geachte Heren, als jullie hier bij jullie reacties ook het thema wat jullie willen hebben behandeld doorgeven, dan hoef ik niet een ander topic te openen.<BR>Zo houden we alles geconcentreerd, dus kritiek, reacties en graag ook thema's anders weten we niet waar we het over gaan hebben. <P><P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).
Gast Geplaatst: 28 december 2000 Geplaatst: 28 december 2000 Gezien het geringe aantal reakties, heb ik besloten om de chat thema dagen niet door te laten gaan, of er op 21 januari nog een chat plaats vindt tussen admin, mods en users moeten we nog even met elkaar overleggen, bij zullen dan op tijd een announce plaatsen in dit board.<BR><P>------------------<BR>Moderator<BR>Humax Digital(NL) - General(EN).
Aanbevolen berichten