Ga naar inhoud


Echostar dsb-2200 2ci viaccess


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb me al een tijdje niet meer op de hoogte gesteld van hetgene wat er op satelliet gebied gebeurt. Een kennis van mij vroeg me om zijn echostar dsb 2200 2ci viaccess gereed te maken voor 6in1 (alle codeersystemen ontvangen wil ie).

 

Mijn vraag is: is deze reciever te patchen? Zo ja, waar kan ik patches vinden en andere software, zoals settingslijsten etc. Als ie niet te patchen is, wat voor een cam-module heb ik dan nodig en waar kan ik daarvoor info vinden? Ik heb de zoekfunctie van deze site bekeken en heb geeen antwoordt gevonden op bovenstaande vragen.

 

Kan iemand mij wegwijs maken? Alvast bedankt,

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Met je Dsb2200 kan je het volgende:

 

1) patchen waardoor je met een pic2(silvercard) Tpscrypt op je embeddedcam aankunt. Normaal kan je dus geen Tpscrypt aan maar met de 801softw kan dit wel, mits je een pic2card met speciale TPSfile gebruikt. ZIE HIER

 

2) zonder patch, maar met een Irdeto (freecam) OF MM + xin1 fun. Volgens mij heb je voor je echostar niet eens een Irdetofreecam nodig, een "gewone" niet patchbare euro Irdetocam werkt ook gewoon op je echostar 2200 icm Xin1fun

 

groetjes

Maak van je hobby je werk, dan hoef je nooit meer te werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...