Ga naar inhoud


Xp vraag


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<p>Ik wil graag alles handmatig invoeren van mijn internet protocol (TCP/IP), tot nu toe heb ik alles onder de optie (General) alles ingevoerd, maar helaas doet alleen het surfen op internet het, maar mijn mail werkt dan niet, en newsgroepen ook niet confused.gif" border="0 , wie zou mij hier, verder mee willen helpen ???

(Werk met cabelaansluiting)<p>Bruce cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dr. Humax,<p>

Heb alle instellingen van mijn account nagelopen maar kon geen fouten vinden, en na het opnieuw opmaken van de account nog steeds geen succes, snap er niets meer van, als ik alles op auto zet dan werkt mijn mail wel.

Betreft de melding van Oulook_E bij mail is, dat hij zeurt over dat mijn host mail niet kan vinden, mischien dat er nog ergens wat verstopt is in Xp, wat ook aangepast moet worden wat ik niet weet?

Sja...en ik heb ook gedacht, heb internet, dus dan ook mail, maarja.....Xp vind van niet.<p>

Bruce cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn altijd 10001 mogelijkheden zoals je ziet en als je maar blijft proberen... Aan deze had ik ook zo gauw niet gedacht gebied de eerlijkheid te zeggen (misschien wel heel lang niet). OK topic op verzoek van de starter gesloten, maar houd de oplossing even vast voor de tips and tricks... Happy hacking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...