Ga naar inhoud


Problemen AD3000 IP / D2500IP(Oproep Radar)


philos31

Aanbevolen berichten

Hoi, als dat nog binnen de garantie periode was klopt dat wel maar net als die van mij van circa 1,5 jaar kreeg ik te horen van iemand dat het dan circa 80 euro kost.

het is bij mij nou de derde keer met twee ontvangers, als echostar moeilijk gaat doen is het voor mij de LAATSTE echostar geweest het moet wel een leuke hobby blijven.

Wat vooral leuk is is als je hem terug krijgt met op de bon

CORRUPTED DATA IN MAINBOARD, en naar een week weer dezelfde problemen.

groetjes.............

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat het net is wie je aan de lijn krijgt,de mijne was ook na de garantie maar daar deed men niet moelijk over omdat de klacht bekend was.herman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk nooit geen problemen gehad met de 3600IP VIA tot ik nieuwe software erin zetten. Na factory reset, bleek bij sommige zenders de video pid en audio pid weg te zijn. Dus geen ontvangst van bepaalde zenders en per satellite alles opnieuw ingelezen, voorlopig zijn de problemen weg als ik van de info knop afblijf.

Met de 3000IP alleen problemen met 900 en 901 versie, dus terug naar 800 versie en geen problemen meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi philos, ik zit er aan te denken een concept brief naar echostar op te stellen zodat een ieder die het daar mee eens is zijn serienummer aan mij door kan geven zodat deze dan ook namens hem/haar word verstuurd.

ik zeg dan ook met name "concept brief" omdat ik graag wil dat een ieder die zou willen meedoen zijn/haar mening kan geven en of eventueel wijzigingen in de tekst kan aanbrengen. ik zag trouwens dat jij ook op een ander forum dit aan de kaak hebt gesteld, mischien dat ook die mensen mee willen doen, hoe meer hoe beter.

zoals altijd sta ik open voor sugesties dus roept U maar.

groetjes..........

Ps. voordat er ook maar iets naar echostar zal worden verstuurd zal ik de (bij genoeg deelname) eindtekst eerst hier op het forum plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, lijkt mij een goed plan, hoewel ik ook na de reactie van Papercliph zelf een mail naar Echostar heb gestuurd, en toch wel een vriendelijke reaktie terug kreeg.

 

Iets in de trand van:

 

We streven ernaar om gebruikers van echostar etc. etc.

..... tevreden.....

Opsturen, gratis onderzoek etc etc...

 

Tja gratis onderzoek, da's alvast wat, maar onderzoek is nog geen reparatie.

 

Het zou best zo kunnen zijn dat Echostar toch wel van goede wil is, maar dat het ook af en toe andere problemen voor de kiezen krijgt die NIET onder de garantie vallen, en daarom in ieder geval telefonisch doorgeven dat het 55 euro kost.

 

In ieder geval reageert Echostar en dat is al iets.

____________________________________

-Dreambox DM800HD / Linksys NSLU2 / Moteck 120 -

1.20M Draaibaar Triax / Popcornhour A100 & A110

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

dus we laten het hierbij en weer ieder voor zich?????

Laat in ieder geval even weten wat je dan bereikt hebt na het onderzoeken.

groetjes...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg ik dat dan?

 

Ik heb gewoon zelf ook even gereageerd bij Echostar en kreeg dit mailtje. Toen waren we nog niet echt bezig om 1 grote "claim" bij Echostar te leggen, maar ik ben het nog steeds eens met het idee om dit tezamen te doen!

____________________________________

-Dreambox DM800HD / Linksys NSLU2 / Moteck 120 -

1.20M Draaibaar Triax / Popcornhour A100 & A110

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, als er nog liefhebbers zijn om mee te doen meld dit dan even, voor een man of twee heeft het natuurlijk geen zin, dus roep U maar!!!!!!!!

groetjes.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Deze posts zijn al van een tijdje geleden, vandaar mijn vraag: wat is er uiteindelijk eigenlijk in de wacht gesleept bij echostar-almelo? Mij willen ze minstens de onderzoek+verzendings kosten aanrekenen 47 euro. En dan is ie nog niet gerepareerd. Hmmmmmmmmm.

 

met vriendelijke groeten,

EA

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...