Ga naar inhoud


Tv-kaart in je pc


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort een HauppageWinTv Nova aangeschaft, en nu ben ik wat aan het hobby-en.

Ik heb thuis een gewonen tv met een philips decoder 5816 en een normaal abbonnement met Canal+ en discovery en NGC. Dus ik mag geloof ik wel wat spelen met de verschillende signalen. Maar goed, nu even mijn vraag, ik kan met mijn Nova kaart alle free to air kanalen kijken, zoals Cnn enz. Maar nu is mijn vraag, kan ik ook andere gecodeerde canalen zien, dmv een programma oid! Ik dank degene die mij helpen.<p>MVG<p>Hans<p>[ 09-12-2001: Bericht gewijzigd door: ericssont20s ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


je zal een apparte ci adapter in je pc moeten zetten om deze kanalen te kunnen bekijken.

deze adapter bevat een slot waar je bv een aston seca of irdeto in kan stoppen.

deze adapters zijn niet goedkoop kosten ongeveer 300 gulden(nieuw) 2e hands zie je ze haast niet.

groeten mac

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Thx voor jullie antwoord allemaal!

Dus het is niet mogelijk om via een stukje software andere kanalen te bekijken? Er zit inderdaad geen adapter in. Zou het wel kunnen

dat ik er een decoder tussenzet, dus tussen mijn kaart en de schotel, een gewone philips decoder, zou ik dan wel de canalen kunnen ontvangen?<p>Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik heb nu zo`n programma gevonden waar je mee kan kijken naar programma`s die gecodeerd zijn. Maar nu krijg ik stees de foutmelding: ....exe heeft fouten gemaakt, het programma word afgesloten.. hefet iemand een id hoe ik het kan verhelpen, ik gebruik win2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...