Ga naar inhoud

Kanaalkeuze springt naar verkeerde lijst

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey,

Ik heb iets raars met de manier waarop ik kanalen kies.

In het vorige image kon ik door mijn favorites heenzappen door een kanaalnummer numeriek in te geven op de remote en dan sprong de box naar dat kanaal in mijn favorites list. Dan moest deze lijst natuurlijk wel "geselecteerd" staan. (pijltje rechts en links gaan dan op/neer door de favorites, en OK laat de lijst zien)

In de nieuwe release is het zo dat als ik de favorites geslecteerd heb en ik kies door middel van een nummer ingeven, dat de box naar een entry in waarschijnlijk de SERVICES lijst springt.

Ik zeg "waarschijnlijk" omdat de box zich nog steeds in de favorites lijst bevind. (Als ik OK druk, dan krijg ik gewoon nog steeds de favorites lijst voor mn neus. Pijltje links en rechts gaan ook nog steeds door de favorites heen.)

Is dit een glitch of een feature?

Geplaatst:

Hallo tonytee,

volgens mij is het zo dat de zenders die door de directe keuze geselecteerd worden uit het eerste bouquet in de favorites lijst komen. Daar staat standaard de "servicenumbers" lijst van dream. Als je met move je eigen lijst bovenaan zet is deze actief als directe keuze.

Grtz,

XC90

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen