Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,<P>Ik wil jullie melden dat ik ook gestart ben met een SatHack page + Forum.<BR>Leuke links en download stuff.<BR>Het is nog wat kaal, maar daar wordt aan gewerkt. Nieuwsgierig?...<BR><A HREF="http://www.geocities.com/bockywocky/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/bockywocky/</A><BR>of <A HREF="http://all.at/sathack" TARGET=_blank>http://all.at/sathack</A><P>Groet,<BR>B.W.<BR>

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Geplaatst:

Een paar opmerkingen:<BR>Achtergrond van de satnerds, een copy van een mastercrd pagina en een nieuwe (?) coderingsnorm: ideto. En wat software, die her en der te vinden is.<P>Nieuwsgierig?.....nee, ik niet meer.<P>Maak er wat van....succes.

Geplaatst:

Zoals ik al zei, het is nog wat kaal.<BR>Kost veel tijd om het e.e.a op te zetten.<BR>Linken komen van inderdaad van her en der, maar voor de beginner wel overzichtelijk op 1 pagina bij elkaar gezet.<BR>Achtergrond is toevallig. Had ik zelf nog niet eens gezien. Maakt blijkbaar ook gebruik van Ezboard. Hoe dan ook het is maar een begin...<P>B.W.

Geplaatst:

Ik juich het altijd toe als een ieder die zich in zijn hobby verdiept dit alles voor anderen via het net verspreidt.<P>Echter ik heb zo mijn bedenkingen bij al die nieuwe forums die er bijkomen. Om het goed te doen is het heel veel werk en als je het dan toch wilt wagen dan moet het een goede aanvulling zijn op wat er al bestaat en wat dus al zijn sporen heeft verdiend in de satwereld. Als ik dan het forum ziet is het zelfs met de benamingen van de groepen en de forums een exacte copy van dit board maar dan in een ander kleurtje...<P>Mij zegen heb je maar ik denk als je een toegevoegde waarde zal willen wezen voor de gebruikers je niet het wiel voor de tweede keer moet gaan uitvinden smile.gifsmile.gifsmile.gif<P>Maar voor de rest klasse dat je je ook op die manier voor de hobby inzet en misschien anderen met je hele site tot dienst kan zijn.<P>Satwatcher

Geplaatst:

Ik zag trouwens ook dat je via jou MISC sommige files van de Triballs server afhaald.<BR>Waar wij onze files uppen!.<P>Is daar geen andere mogelijkheid voor meschien......<P>

Met Vriendelijke Groet,

John

Geplaatst:

Blij dat er toch ook nog positieve reacties uit voort vloeien. Ik ben mij bewust van het onderhoud van m.n. een forum. Echter is ook mijn werk, voor een deel mijn hobby. Ik kan dus dmv een directe backbone regelmatig het forum in de gaten houden.<BR>Natuurlijk is Sat4all de inspiratie geweest voor mijn opzet. Vandaar dat de look overeen komt met dit board. Zonder te slijmen, zal ik eens op zoek gaan naar de meerwaarde t.o.v. dit board. Lastige klus ! <BR>Zal in iedergeval de komende tijd proberen de site wat meer aan te kleden.<BR>Je moet niet vergeten dat dit in twee dagen tijd online is gegaan. Jij als Satwatcher weet als geen ander hoeveel werk het is om het e.e.a. fatsoenlijk on the air te brengen.<BR>Toch proef ik aan de reacties van anderen dat zij hier geen besef van hebben.<BR>Hoe dan ook, het is een hobby. <BR>Niet geprobeerd is in iedergeval niets geleerd ! <P>

Geplaatst:

Ik kan me, overigens samen met het hele team van mods en admins van sat4all, zeker voorstellen dat het opzetten van een site veel tijd kost.<P>Echter als je dan toch in deze tijd de stap wil wagen doe het dan op een eigen manier. Ik kan me onder andere de reacties van Prom en van Johnny1 namens sat4all heel goed voorstellen.<P>Je haalt van digital freesat, sat4all en de prom site gewoon de regelrechte links af. Dat heeft niets te maken op dit moment met een eigen iets opzetten maar meer met van alles een beetje doorelkaar gemixed en klaar. Je vergeet daarbij de credits te geven op je site aan de mensen waar men het eigenlijk daadwerkelijk van download en de informatie vanaf haalt. Wij en anderen weten hoe moeilijk het is om deze links ergens op een goede plek te kunnen plaatsen en hoeveel tijd er in is aan zitten om alles werkende te houden. Tevens maak je indirect met je site oneigenlijk gebruik van de faciliteiten welke wij en anderen hebben gegenereert en zal het hiermee samengaande extra dataverkeer op het conto komen van de daadwerkelijke "eigenaar" van de link.<P>Maar nogmaals ik juich het altijd toe waarneer er nieuwe aanvullende initiatieven komen op reeds bestaande sites en forums. De tijd zal ons leren of dit een aanvulling zou kunnen wezen. <P>Satwatcher

Geplaatst:

hallo<P>Klasse zo'n board een goed initiatief<BR>Ga vooral allemaal zo door. Altijd leuk bij een hobby die nooit verveeld<P>Groet Johannes!

Geplaatst:

Ik vind het een leuk initiatief dat er een nieuwe hobby site opgericht is , maar als er over een nieuwe site gepraat wordt verwacht ik niet zoveel plak-en knipwerk , je komt echt alles tegen , mastercrd , de complete link list van Prom , op zich is er niets fout aan om dingen over te nemen van bestaande sites , zorg dan in elk geval er voor dat het in een ander jasje gestoken- en vertaald wordt.(zie bijv. de irdeto site).<BR>Het seca gedeelte komt zo van Johnny's site af. Ik wil niet zeggen dat ik het beter doe , maar neem de moeite om er iets van je zelf van te maken. In elk geval juich ik het initiatief toe , doorgaan!!

Geplaatst:

bocky<P>wil je voor de newbees bij elke provider<BR>de satelitenaam zetten astra of hotbird.<BR>ik heb lang gezocht naar deze informatie.<BR>en nog niet compleet gevonden.<BR>ik heb een vaste schotel op astra gericht<BR>en wil de eeprom alleen voor die providers<BR>proggen.<BR>het zou jouw board wat eksta geven voor newbees<P>noes

Geplaatst:

Als eerste allemaal bedankt voor de opbouwende kritiek.<BR>1- Jonny1, de Triballs linken vervangen.<BR>2- Harry, ideto heet nu irdeto...oeps.<BR>3- Prom, hierbij bedankt voor de link lijst !<BR>Zal nog wel aangepast worden.<BR>4- Satwatcher, na het verplaatsen van de linken geen data verkeer op jullie conto.<BR>5- Tech, Irdeto site zal worden vertaald.<BR>Seca site komt niet van Jonny's place, maar van freeseka. <BR>6- Noes, ik zal de namen er bij zetten.<BR>Zo zie je maar weer, ik ben niks te beroerd om te luisteren naar de menig van een ander en daar ook nog iets mee te doen.<BR>Allen bedankt voor de tips. Op of aanmerkingen ter verbetering zijn natuurlijk altijd welkom.<P>Groet,<BR>B.W.<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.