Ga naar inhoud

Programma openen lukt niet op desktop

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een bepaald programma op de desktop lukt niet om te openen.Na het aanklikken van het icoon(snelkoppeling) op de deskop of in de verkenner op het exe. file, komt er op de onderste taakbalk het icoon.

Er op klikken helpt ook niet.Het programma blijft gesloten.<p>Gedunstalled en weer erop gezet, niets helpt.De andere(progammas) icons werken perfect.<p>J.B.

Geplaatst:

Wees wat duidelijker....Een bepaald programma?? Naam?? Operating System??

Geplaatst:

Mijn desktop staat bijna vol van de snel koppelingen.Hiermede gaan alle progamma's open.Totdat....

Gisteravond gebeurde het volgende:

Na het op een icoon klikken (op de desktop)

(O ja, besturings systeem is windows ME) blinkt het icoontje een paar seconden.Als het dan goed is moet het progamma openklappen.

Nu komt het.

Er verschijnt ineens op de onderste taakbalk hegt icoon.Door er op de te klikken moet het progamma open gaan, dus niet.

Als ik weer op het icoontje klikt op de desktop krijkg ik de melding dat het progamma slechts 1 keer mag worden geopend .

Conclusie mijn proggie werkt niet.<p>Dus eerst verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Weer het zelfde probleem.

Het is wel zo dat op deze ene snelkoppeling na ,alle andere wel werken.

Ik heb ook og is mer de rechtermuisknop e.ea. geprobeerd.Helaas staat de funktie max. er niet op.

Balen.Het proggie is MKF 43,dus je begrijpt het wel.

J.B.

Geplaatst:

Aha..Niks aan de hand. Sinds de overgang van 4.1 naar 4.3 hetzelfde 'euvel'. Het programma heeft ongeveer 1 tot 3 minuten nodig om alle .DLL's te vinden/openen. Heb hier een Win98SE UK notebook. Duurt gewoon even..Geduld!! Hij gaat vanzelf open.. Werd daar ook even door van de wijs gebracht (mijn Desktop is ook net een quilt smile.gif" border="0 )

Geplaatst:

Klopte als een bus.Geduld is een schone zaak.Bedankt voor je medelevn c.q. reactie.<p>J.B.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.