Ge2000 Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Is er iemand die weet of, en zo ja hoe, je een extra infra rood sensor (mini-din?) kunt aansluiten op de DB? gr, Ge
rai Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Ik heb een dun snoertje precies tussen dat stuk plastic gestopt waar de HD op rust. Aan dit snoertje zit aan 1 kan een klein plugje en aan de andere kant een IR-ledje. Het ledje stop je dan achter het paneel van de ontvanger vlak bij waar de IR sensor zit. De andere kant van het snoer heb ik in m'n Marmitek Powermid gestopt en achter een kast gezet. Anders werkt namelijk m'n TV afstandbediening ook via de PowerMid. Is wat lastig als je 2 TV's hebt van hetzelfde merk.
Ge2000 Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Geplaatst: 1 maart 2003 Da's ook een idee. Ik had de behuizing als van het ledje afgesloopt en 't ding bungelt voor de IR ontvanger maar zit toch een beetje in de weg. Ik heb begrepen dat de mini-din o.a. I2C ondersteuning heeft maar of de linux kernel dat ook heeft vraag ik me af. Nog maar niet te speken over of enigma er mee overweg kan. Dus tot die tijd maar de mechanische oplossing. Ge
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen