Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Ik heb laatst een monoblock gekocht om Hotbird en astra te ontvangen,maar ik heb nu alleen hotbird maar geen astra. Ik heb een echostar dsb9800.Weet iemand wat ik hierin moet invoeren??????
Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 kijk even in het forum schotelpark daar worden deze vragen uitvoerig behandeld. Staat je schotel goed en ben je er van overtuigd dat het je instellingen van je ontvanger is, plaats dan je je vraag in forum echostar des te meer kans heb je op een helpend antwoord. De zoekfunktie van het forum zal je ook erg goed kunnen helpen. Dan nog een verzoekje. Wil je voortaan je onderwerp doeltreffender invullen. Dus geen :"help" maar bijvoorbeeld iets van: "problemen met monoblok" veel succes
trust Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Oei , dat had je beter kunnen vragen voordat je dat Monoblock kocht . De DSB 9800 heeft geen Diseqc aansturing aan boord . Wel een 60 hz schakel funktie om een 2e Lnb te kiezen . Helaas , dat gaat niet lukken . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen