Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

KPN gefeliciteerd, ik wis dat dit zou gebeuren en niemand doet er wat aan.<p>En als er toevallig nog een niet ontslagen KPN-er toevallig zijn know-how via dit bord haalt;<p>Poort 999 (Bij gebruik USB Modem) staat open. Enig idee hoe dit op te lossen, of zullen we a la C+ maar een achterdeurtje open laten staan ;-)

Geplaatst:

Ha alweer een steunbetuiging. Dat doet een ex-KPN'er goed. Ben ook wel blij dat de mensen inzien dat een medewerker van KPN niet gelijk is aan "KPN".

Ik heb vandaag van de achtergebleven collega's een lijstje gehad van wie er als mijn naaste collega allemaal uitmoesten.

Ten eerste is het pijnlijk en ten tweede is nu volstrekt duidelijk geworden dat het organisatieonderdeel waarin ik zat, die o.a. er voor moesten zorgen dat ITIL op poten diende te worden gezet, voor 90% naar huis gestuurd is.

Niks functiemismatch of boventalligheid dus.<p>Maar om een heel lang verhaal even kort te houden en de laatste poster z'n antwoord te geven...

Ga niet lopen frutten met de modems etc ook al heeft deze 25 achterdeurtjes.

Installeer ZoneAlarm Pro en disable verkeer over die porten en je bent klaar.<p>Dag maar weer<p>Ron

Geplaatst:

Kan iemand mij met een paar woorden uitleggen wat MXSTREAM is...? Ik woon in Duitsland en heb sinds kort T-DSL. Is dat hetzelfde..? Ben trouwens prima tevreden. Ik heb een flatrate en de kraan staat nu 24h per dag open.

Je moet wel een ISDN lijn hebben. Kost € 50,- per maand extra. Snelheid: 768 kb/s down en 128 kb/s upload. Je kunt er via een router ook meerdere PC´s aan hangen zonder dat de snelheid erg veel lager wordt.<p>Fred tongue.gif" border="0

Geplaatst:

@Svetik:<p>Ja het is ADSL, maar je hoeft er geen ISDN voor te hebben.

Geplaatst:

Praat me niet meer over Mxstream...

Ik heb zelf het programma Kassa mogen bijwonen n.a.v. deze brief. Niet helemaal van mijzelf, maar toch...<p> <blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">citaat:</font><hr>Het is toch werkelijk godsgeklaagd!

Iedereen aan de ADSL krijgen en vervolgens lekker de prijs verhogen.

En niet eens het fatsoen om dat eerst op de eigen site te zetten. Nee eerst een brief de deur uit.

Toen ik me aanmeldde, heb ik nadrukkelijk gevraagd naar prijsverhogingen.

Toen werd mij verzekerd dat zoiets zeer onwaarschijnlijk zou zijn.

De prijs zou eerder omlaag gaan... Hoppa!!! Kassa!

Op www.kpn-corporate.com staat dat HCCnet voor 70% eigendom is van KPN, dus

daar hoeven natuurlijk totaal niets meer van te verwachten dan het bekende "Ja, meneer KPN, tuurlijk meneer KPN. Kan ik u ergens anders nog mee van dienst zijn, meneer KPN?" Opkomen voor de leden van de HCC zit er dus niet in...

En de HCC laat natuurlijk ook weer niets van zich horen. (Jammer, want dit zou een goede gelegenheid zijn om zich te profileren als echte pleitbezorger van computerend Nederland!)

Dit heeft toch ander uitgepakt gelukkig.

Goed, het modem is van ons, dus we kunnen naarstig op zoek naar alternatieven. Welke zijn er? En tegen welke (all-in!) prijzen?

En om het schitterende PR- en marketingbeleid van KPN te illustreren is m'n ADSL-verbinding op de laatste maand zeer ver beneden peil. Bij Mordax meet ik rond de 8 KBps ipv de beloofde constante snelheid van 50KBps.

Dit is dus een analoge modem snelheid !

En dan maar gewoon op site site zetten...

Het handhaven van de bestaande hoge kwaliteit van de dienst Mxstream vergt een aantal investeringen. Dit maakt het noodzakelijk dat KPN de abonnementsprijzen aanpast.

De inkomsten zijn op dit moment niet meer toereikend voor KPN om het huidige kwaliteitsniveau te handhaven. KPN verhoogt daarom de tarieven voor de Mxstream abonnementen Welke hoge kwaliteit?

Godallemachtig, wat is het toch een ramp om overgeleverd te zijn aan een arrogante monopolist die het eigen wanbeleid alleen maar afwentelt op de klanten.

Ik denk dat velen met mij na 12 maanden zullen zeggen, KPN adieu we nemen breedband via de kabel.

Ik typ deze brief uit pure frustratie en machteloosheid, omdat die witteboorden criminelen het hele monopoly in hun bezit hebben omdat ze via

mxstream toch geen concurentie hebben te duchten.

Maar wij als mxstreamers moeten die miljoenen die ze vorig jaar verlies hebben geleden dit jaar ophoesten.

Ik denk als de KPN zo door gaat, dan word het een echt zinkend schip. Nou van mij part.

Wat een takkebedrijf!!!

Ik hoop dat één van de overige aangeschreven televisieprogramma's hier nog een stokje voor kunnen steken.<hr></blockquote><p>Wat hebben we bereikt... dat de upload snelheid in de maand Mei wordt verdubbeld naar 128kb.

Leuk voor wie een server draait, maar voor de meeste gebruikers die net als ik alleen maar surfen hebben er dus geen bal aan.

Hopelijk komt er nog iets zinvol uit de actie van HCC. <p>We will see<p>B.W.

There are 10 kinds of people in the world.

Those who understand binary numbers and those who don't.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.