Ronaldd Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Ik ben bezig om te kijken of het mogelijk is om neutrino te draaien op de dreambox. Op dit moment zie ik alleen nog maar de neutrino gui. Het zoeken naar kanalen gaat niet goed. Ik mis de file /var/tuxbox/config/zapit/services.xml Is er iemand met een dbox2 die mij deze file kan geven. Nog mooier zou een complete tar van /var zijn, dan hoef ik bij de volgende file niet opnieuw weer te vragen. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
tCC Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 ik zal een collega even mailen, aangezien die mijn dbox2 gekocht heeft en je waarschijnlijk wel kan helpen. domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Ronaldd Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Geplaatst: 1 maart 2003 Wacht nog maar even met mailen. Even google-en en je hebt zo wat gevonden. Ben alweer een stapje verder. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Ronaldd Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Geplaatst: 1 maart 2003 Tatanka, Bedankt, maar ik was niet geduldig genoeg had er al een gevonden op internet. neutrino is nu bezig met een transponder scan vind ongeveer 700 channels, alleen tijdens/na scan crashed zapit zodat ik er noch niets mee kan. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Yo Ronaldd, Intressant. Hoe ben jij om die segfault in Neutrino heen gekomen, die 'ie in de CDK (branch 1_0_0) na het starten geeft? Grtz, Traveller
Ronaldd Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Geplaatst: 1 maart 2003 Traveller, Ik heb met gdb de lokatie van crash opgezocht. Tijdens de segfault was neutrino bezig de resultaten te parsen van een 3 tal env. variabelen (gtxID, enxID en fe) ik heb deze gezet op 5,5,1. Ik weet niet of dit de juiste waarden zijn, zover ben ik nog niet, ik vermoed van wel als je nl controld opstart dan zien je dat controld de DB 'ziet' als een nokia en geeft dan deze waarden (denk ik) Op dit moment zit ik nog steeds met een crash van zapit na scannen van zenders. Zapit vind meer dan 800 zenders op astra. Heb nog geen TV-beeld gezien (lemmings werkt wel) Moet nog veel onderzoeken. Ga nu eerst een dbox image bestuderen en kijken wat er allemaal opgestart wordt en in welke volgorde. Mischien ontbreekt er nog wel meer aan de enviromnent? Zal nog wel even duren voordat hij draait, mischien lukt het wel helemaal niet. Ik heb inderdaad rel_1_0_0 gebruikt, ben nu ook van head revision aan het bouwen. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Gast Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 Yo Ronaldd, Ah, mooi. Ik had er nog niet verder naar gekeken, maar zal er nu toch eens wat verder mee gaan spelen. Zou leuk zijn om aan de praat te krijgen. :-) Grtz, Traveller
Romeo_ Geplaatst: 1 maart 2003 Geplaatst: 1 maart 2003 als het nodig is kan ik mijn dbox2 (nokia) met neutrino weer aansluiten. The Source is Out There....
Ronaldd Geplaatst: 1 maart 2003 Auteur Geplaatst: 1 maart 2003 Citaat: als het nodig is kan ik mijn dbox2 (nokia) met neutrino weer aansluiten. Bedankt voor aanbod als het nodig is laat ik het weten. Wil eerst even stoeien met een neutrino bouw uit de cvs head revision. Krijg hem nog niet goed gebouwd. Ronald My DM(800|7025) is Ronaldd powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen