Ga naar inhoud


Win98SE geen prullebak meer..!


Gast

Aanbevolen berichten

Op mijn laptop met Win98SE is opeens mijn prullebak verdwenen.

Als ik in "abgesicherter Modus" (het is de duitse versie van Win98) start, is de prullebak er wel.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen..?<p>Groet, Fred

Link naar reactie
Delen op andere sites


misschien is ie buiten beeld .probeer eens met de rechter muisknop op het bureaublad "pictogrammen uitlijnen" ,aber dann in deutsch.

gr trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die trust, bedankt voor je tip (heet op z´n duits: "Sybmole Anordnen") maar dat was niet het probleem.

Het zat hem heel ergens anders. Mijn ethernet PCMCIA adapter schijnt defect te zijn. Als ik deze eruit trek is alles weer in orde. De laptop werd heel langzaam en crashte bij het afschakelen en op een gegeven moment bij het opstarten.

Dit gebeurde alles nadat ik Raspppoe geladen had.

Dit is een driver voor T-DSL. Nadat ik dit geladen had begonnen deze problemen allemaal.

Een andere Ethernet adapter loste alle problemen met één klap op.

Het gekke is dat die "defekte" Ethernet adapter het wel doet in een andere laptop met Win2k. Ik vermoed dat er een conflict is met Raspppoe en de driver van die ethernet kaart. Ik ga vannavond de driver eens opnieuw laden.<p>Bedankt, groeten, Fred wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...