Ga naar inhoud


Win ME en config.sys


Gast

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met een dos programma onder win Me. Dit dos programma vraagt om instelling files=150 en buffers=60 maar bij het heropstarten van Me is mijn config.sys file weer 0 kB

Iemand een idee ??

Link naar reactie
Delen op andere sites


A. WinME WIL helemaal geen DOS meer hebben!

B. Veel populaire DOS programma's zijn herschreven voor Windows omgeving

C. CONFIG.DOS en AUTOEXEC.DOS aanmaken

D. Windows afsluiten en laten herstarten in MS-DOOS modus..Maar waarom?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

eh een laptop van de zaak? en u moet zelf die troep aan het werk krijgen en installeren?<p>Overigens werkt de truuk met files en buffers helemaal niet onder alles na windows 98, dus ook niet met ME daar dat niet nodig is binnen de DOS runmode onder windows.

Ja het oude Dos-programma wil dat graag, maar weet niet dat windows die voorzieningen dynamisch aanmaakt tijdens het draaien van het dos-programma.<p>Aanrader: zet er win 98 second edition op of beter nog laat het doen door de it-freak van de zaak.<p>Het moet toch inmiddels afgelopen zijn met windows me (meer ellende) als jullie alles zonder problemen willen laten draaien kies dan voor win 98 indien ook die rottige dos programma's nog moeten lopen.

Een heleboel versies heb ik draaiende gehad maar totdat ik profi-software thuis nodig had en dus w2k nodig moest installeren was toch wel de beste versie van alle windows os'jes de win 98 s.e.<p>De funktionaliteit van ME is vooral op dos-niveau zeer slecht en ook eerder ontwikkeld als een comprommis naar de goedkopere chips van intel toe. Aan de ene zijde redelijk goede html performance maar aan de andere zijde geen goede rekenprocessor..

cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...