cor11 Geplaatst: 2 maart 2003 Geplaatst: 2 maart 2003 ik heb hotbird waar moet ik nu heen bewegen voor astra ?
Gast Geplaatst: 2 maart 2003 Geplaatst: 2 maart 2003 Hotbird staat op 13 graden oost. Astra op 19,2 oost. Als je nu achter je schotel gaat staan draai je dus je schotel 6,2 graden naar links. Daar zou je dan astra moeten vinden. Succes
cor11 Geplaatst: 2 maart 2003 Auteur Geplaatst: 2 maart 2003 wil niet lukken hotbird als een speer maar geen astra na twee uur draaien
Emboca Geplaatst: 2 maart 2003 Geplaatst: 2 maart 2003 Je moet niet alleen maar iets naar links draaien maar de schotel moet ook iets naar beneden gekantelt worden
Gerdy Geplaatst: 2 maart 2003 Geplaatst: 2 maart 2003 Heb je Hotbird? Markeer dan de postitie van de houder op de mast met een streepje. Naar Astra toe kan nooit meer dan een halve cm zijn als je naar links draait (iets in die buurt). Heb je wel een astra transponder op de ontvanger ingesteld voor je dit doet??? Gerdy
cor11 Geplaatst: 2 maart 2003 Auteur Geplaatst: 2 maart 2003 het is gelukt heel eigenaardig maar had hotbird met signaalsterkte van 85 procent en ik wist dat astra er vlakbij zat maar kreeg maar geen signaal op mijn echostar 808 ik dacht ga morgen weer verder werd nogal bewolkt. astra signaal op 10 procent dus gestopt.en ik ga me kanalen inlezen en hij komt met ook alle stra kanalen ?? vreemd maar alles werkt weer groetjes cor
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen