Gast Geplaatst: 3 maart 2003 Geplaatst: 3 maart 2003 Hoi, Ik zit namelijk met het volgende probleem. IK heb een Humax c1 5100 decorder. Ik heb de sateliet gevonden op 43 grade west +frequentie ingesteld. Ik ontvang nu wel de zenders die ook op op 43 west zitten zoals EWTN , Fox news.. maar fox sports kan ik niet ontvangen. Wat moet ik doen op fox sports te kunnen ontvangen? (ligt het aan mijn decorder, schotel, lnb of ietss anders) zoja wat voor advies heeft u voor mij ? Alvast bedankt voor uw hulp!! Mnhera (als r meer gegevens nodig zijn hoor ik het wel)
adri Geplaatst: 3 maart 2003 Geplaatst: 3 maart 2003 Waarschijnlijk is je schotel niet optimaal gericht op 43W. Probeer eens of je Fox Sport kunt ontvangen als je de schotel iets naar beneden duwt of iets naar boven trekt. Ik had dezelfde ervaring. Fox New EWTN etc 75% signaal, Fox Sport slechts 25%, totdat ik de afstelling van de schotel iets veranderde. Adri.
Gast Geplaatst: 3 maart 2003 Geplaatst: 3 maart 2003 bedankt voor je tip.. ik probeer het .. je hoort het zsm of het gelukt is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen