Gast Geplaatst: 3 maart 2003 Geplaatst: 3 maart 2003 Wat voorn cijfer zouden jullie hem geven? En is het echt een goede decoder van kwaliteit? Groeten, Nicky
elektrik Geplaatst: 3 maart 2003 Geplaatst: 3 maart 2003 dit is een beetje een vraag zoals welke receiver zouden jullie kopen? antwoord: dit hangt er vanaf wat je er mee wil doen wil je veel prutsen? of wil je gewoon zappen? maar als je het echt wilt weten de decoder krijgt vanmij een 6.5/10 -hij die veel vraagt, weet veel-
alx Geplaatst: 4 maart 2003 Geplaatst: 4 maart 2003 Ik vind 'm wel gebruikersvriendelijk. Het is ook fijn de teletekst gewoon op je tv te kunnen oproepen. Ook kun je de x-1 kaartjes er goed op gebruiken. Tenminste, als je niet de laatste firmware er inzet om je klok te fixen. Inmiddels heb ik de 830P er op teruggezet. Het gaat weer goed en de klok loopt ook nog goed na uitzetten. Dat laatste was al eens eerder het geval maar na het zonder spanning zetten was het hommeles. Ik hoop dat het nu goed blijft gaan. Een negatief puntje vind ik het gebrek aan een RF-uitgang. Maar ja, mijn 4 scarts op m'n tv zijn nog niet genoeg. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen