Poetsdoekje Geplaatst: 4 maart 2003 Geplaatst: 4 maart 2003 Hallo, Als ik de tijd in wil stellen dan doe ik dat uiteraard in menu 4.1 Dat gaat dan ook perfect. Alleen bij het afsluiten toets ik weer "A" in om weer terug te gaan naar het menu. Dat doet hij niet. Als ik dus A intoets, dan verschijnt er op het display van mijn 7072 (dus niet op de TV) eerst "JC2" vervolgens "3" dan "1024" en dan komt de tijd in beeld en dan is dus mijn reciever uitgeschakeld. Zit er een bugje in? Even mijn gegevens: FW- Multicam NL V 1.42 Settings van Marc Bugfixes van Euromuis En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
satmarc Geplaatst: 4 maart 2003 Geplaatst: 4 maart 2003 Hallo poetsdoekje, Ik heb deze fout zelf ook gehad. Beste wat je kan doen is de 512kb flash èn de bijhorende eeprom.bin in deze ontvanger schrijven, dan ben je waarschijnlijk van het probleem af. Gewoon de settingslijst van sniffer gebruiken. groetjes, SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen