satmarc Geplaatst: 5 maart 2003 Geplaatst: 5 maart 2003 Hallo satelliet vrienden ! Sinds gisterenavond is Beate Ushe verdwenen op mijn satelliet receiver. Ook bij een collega was tie helemaal dood. Iemand anders ook last van dit probleem ? Misschien dat ze net als MTV/VH1 van transponder zijn gewisseld ? Ik hoor het allemaal wel. Groetjes, SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Pionewbie Geplaatst: 5 maart 2003 Geplaatst: 5 maart 2003 Dit kanaal werkt bij mij gewoon. Geen frequentie wisseling dus. De fout zit ergens anders in.
satmarc Geplaatst: 5 maart 2003 Auteur Geplaatst: 5 maart 2003 Heeft iemand voor mij de goede frequentie gegevens van Beate Ushe, want ik kom er echt niet uit satellietvrienden. Het beeld blijft op zwart. Groeten, SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
satmarc Geplaatst: 5 maart 2003 Auteur Geplaatst: 5 maart 2003 Pionewbie, Harstikke bedankt voor je goede info !! Groeten, SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen