Olly Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Ik heb MD 9.3 van happysat gehaald om te proberen,maar ik krijg 'm niet aan het draaien.werk met een hauppauge dvbs-kaart in een P3 450 mhz.waar vind ik een goede handleiding?
Boeliehumax Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 wat werkt er niet. heb je wel de soft-ci in de map van MD gedaan. Je moet hierin ook de yanks files in zetten. Dan kan je alle kanalen decoderen. je moet natuurlijk wel even een softcam.key maken. kan je vinden op internet. anders even een pm sturen dan heb ik een linkje
Olly Geplaatst: 7 maart 2003 Auteur Geplaatst: 7 maart 2003 ik heb gewoon een stap voor stap handleiding nodig.ik heb MD geinstalleerd en wat moet ik dan doen om beeld te krijgen?
Olly Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Geplaatst: 9 maart 2003 heb nu de nl versie geinstalleerd.zenders opgezocht,maar geen beeld of geluid.als ik naar dvb gegevens ga en dan naar video zenders,beeld pid en dan klik op ok,krijg ik wel beeld.met het geluid ook zo.als ik dan via osd naar de zenderlijst ga en een andere zender selecteer moet ik hetzelfde als hierboven vermeld steeds weer herhalen om beeld en geluid te krijgen.dat is toch niet normaal?moet ik misschien instellingen wijzigen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen