Gast Geplaatst: 6 maart 2003 Geplaatst: 6 maart 2003 Nu heb ik deze film op mijn pc staan Een Film.SVCDivX.Bra.avi Ik heb alleen geluid geen beeld met b.v windows media player of powerdvd . En welke is het eigelijk svcdivX of bra of avi. Hoe zit dat hoe krijg ik ook beeld?. Prom
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 moet je niet andere codecs instaleren.De xvid codec om beeld te krijgen.Schrijf eens de juiste extensie en de voledige naam dan kan ik er beter aan uit wat je bedoelt.
SmuttiO Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 lijkt me een film over een BH Maar goed, probeer Multi Media Essentials eens te installeren. Hierin zitten zowat alle gangbare codecs. Te vinden op http://base2091.com Suc6 DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Dit is de film Star Wars Episode II - Attack of the Clones.SVCDivX.Bra.avi Als ik hem met windows media player wil af spelen zoek die via internet naar de codecs en geeft dan een fout melding Dat die de codecs niet kan downloaden. Prom
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Oke hij doet het bedankt voor de tip Met Multi Media Essentials werkt het nu. Prom
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen