Ga naar inhoud


Irdeto cam


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb van iemand een irdeto cam gekocht waar al een voetje in zat maar geen chip , ik heb hier zelf een chip

ingezet die ik besteld had met amon 4.4 (volgens de leverancier) als ik deze in een pace 501 stop vraagt hij

cam invoeren, in een nokia 9500 zegt hij dat er geen cam aanwezig is, alles nagekeken , het voetje ziet er netjes gesoldeerd uit en volgens mij maakt alles contact, nou is mijn vraag , kan het zijn dat de chip niet geprogrameerd is ? of is de cam overleden ? overigens is er ergens een

schema te verkrijgen van deze cam ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je geeft zelf al 3 mogelijke oorzaken aan .

Heb je niet de orginele eprom erbij ?

Die zou je erin kunnen doen .

Doet ie dan nog niets , dan is er waarschijnlijk een slechte soldeerverbinding onder het voetje .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

heb je ook de chip er goed ingezet?ik kwam er laatst achter dat ik de chip op 2 verschillende manieren in kan zetten.de schuine vlak moet naar buiten wijzen(of als er een punt zit die naar buiten).schema van een cam heb ik wel maar je moet dan wel enige technische kennis hebben om die te kunnen lezen.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
heb je ook de chip er goed ingezet?ik kwam er laatst achter dat ik de chip op 2 verschillende manieren in kan zetten.de schuine vlak moet naar buiten wijzen(of als er een punt zit die naar buiten).schema van een cam heb ik wel maar je moet dan wel enige technische kennis hebben om die te kunnen lezen

 

Mocht je dit doen kom je er heeel snel achter namelijk BOEM dan is echt je eprom opgeblazen.

 

Je moet goed opletten als je de eprom in het voetje zet het niet helemaal aan te drukken, dus gewoonweg lichtelijk de eprom in het voetje plaatsen.

Dan bij cam info checken er moet dan alsas staan en versie.

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...