Ga naar inhoud


[Pioneer] welke versie?


joop1966

Aanbevolen berichten

ik lees van alles over de versie,s maar welke is nu het stabiels ik weet het niet meer denk dat het al een sport opzich is om het bij te kunnen houden met al die versie,s van dyna... maar nu las ik ook dat je ook weer software

van spacer..... hebt ik heb nog geen ervaring met het patchen van een pioneer zodra ik de vermiste 25 pins kabel

hebt ga ik er aan de slag mee

nu mijn vraagje wat is het verschil tussen dyna... en spaceru..

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
nu mijn vraagje wat is het verschil tussen dyna... en spaceru..


Dat antwoord is heel eenvoudig.
Dynamit firmware is voor een Pioneer.
Spacerunner, de nieuwe v1.5 firmware die er aan zit te komen is voor een Philips.

Grts, euromuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

raar ik haalde software naar binnem maar inderdaad geen spacerunner maar servihard v7lnl en dat soort versie,s

ik hou het maar op die van dynamit die is goed ik zit nu met versie 4.15 mike ik weet niet of een nieuwere versie meer zenders kan vangen sommige zenders pakt deze niet die ik met mijn xs310(heb ik niet meer) wel aankon

maar bedankt voor de informatie

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joop,

 

Er bestaat inderdaad Spacerunner firmware voor de Pioneer.

 

Echter wordt hier weinig aandacht aan besteed. Zelf heb ik deze ook nog nooit geprobeerd.

 

Zoals Euromuis aangeeft is Dynamit de aangewezen firmware voor de pioneers, omdat deze het meest is doorontwikkeld.

 

Succes

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er bestaat inderdaad Spacerunner firmware voor de Pioneer.

 

Echter wordt hier weinig aandacht aan besteed. Zelf heb ik deze ook nog nooit geprobeerd.

 

Ik heb hem zelf wel eens geprobeerd. Het is een veranderde versie van V9 (geloof ik), er is dus weinig anders aan dan aan de originele FW in een Pioneer. Ik ben het ook helemaal met je eens dat Dynamit de beste FW is voor een Pio., aangezien dit de meest gangbare en uitgebreide is, en ook bijv. de op één na meest uitgebreide (ServiHard) erop gebaseerd is..

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het verleden is hier ook aandacht besteed aan de Spacerunner software. Ik vind dat iedereen die in staat is aanpassingen aam firmware te maken, zoals Spacerunner, onze aandacht en krediet verdient. Ik heb er zelfs nog kanalenlijsten en eeproms voor gemaakt. Maar iedereen zal uiteindelijk kiezen voor de versie die hem/haar het meeste oplevert en de grootste stabiliteit biedt en dat blijkt de soft van Dynamit te zijn.

Ik test bekijk alleen niet alle vertalingen, omdat ik behoorlijk engels georienteerd ben en omdat daar geen toegevoegde functionaliteit in zit. Daarmee waardeer ik de mensen die zo'n versie maken niet minder, maar ook hier kun je gewoon keuzes maken.

 

Dus alle bouwers, vertalers enz.:

 

Keep up the good work !!

 

Groeten

Satori

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien even iets recht zetten....

 

Citaat:

Dus alle bouwers, vertalers enz.:

 

Keep up the good work !!

 

Natuurlijk was het niet de bedoeling om met mijn posting mensen te kort te doen. Zonder deze mensen had ik een Pioneer met C+ software.

 

Ik sluit me aan bij Satori.

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...