Ga naar inhoud


[Pioneer] welke versie?


joop1966

Aanbevolen berichten

ik lees van alles over de versie,s maar welke is nu het stabiels ik weet het niet meer denk dat het al een sport opzich is om het bij te kunnen houden met al die versie,s van dyna... maar nu las ik ook dat je ook weer software

van spacer..... hebt ik heb nog geen ervaring met het patchen van een pioneer zodra ik de vermiste 25 pins kabel

hebt ga ik er aan de slag mee

nu mijn vraagje wat is het verschil tussen dyna... en spaceru..

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
nu mijn vraagje wat is het verschil tussen dyna... en spaceru..


Dat antwoord is heel eenvoudig.
Dynamit firmware is voor een Pioneer.
Spacerunner, de nieuwe v1.5 firmware die er aan zit te komen is voor een Philips.

Grts, euromuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

raar ik haalde software naar binnem maar inderdaad geen spacerunner maar servihard v7lnl en dat soort versie,s

ik hou het maar op die van dynamit die is goed ik zit nu met versie 4.15 mike ik weet niet of een nieuwere versie meer zenders kan vangen sommige zenders pakt deze niet die ik met mijn xs310(heb ik niet meer) wel aankon

maar bedankt voor de informatie

dreambox 500hd op een triax 110cm met rotor
dreambox 800-c dreambox800se-c dreambox500-s dreambox500-c

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Joop,

 

Er bestaat inderdaad Spacerunner firmware voor de Pioneer.

 

Echter wordt hier weinig aandacht aan besteed. Zelf heb ik deze ook nog nooit geprobeerd.

 

Zoals Euromuis aangeeft is Dynamit de aangewezen firmware voor de pioneers, omdat deze het meest is doorontwikkeld.

 

Succes

 

Groeten Sander

Octagon SF 1018 HD - V1.11.70 - CD/TVV/SRG - Wavefrontier T55 W 5/1 - 5/9/10/13/16/19/23/28 O
Octagon SF 1008 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Rebox RE 9000 HD - V1.11.70 - CD/TVV Archsat 19/23 O

Link naar reactie