Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

met welke programmas moet ik dit doen en hoe gaat dit (sorry ben ff newby op dit terein)

groetjes motje

Geplaatst:

Ja je zult toch echt met wat meer informatie moeten komen dan dit, zo kun je nooit goed geholpen worden.

DVD Rippen waar naar toe? heb je een DVD brander is het simpel heb je verschillende pakketten voor

Naar SVCD of VCD daar is weer een ander verhaal ook daar bestaan applicaties voor

Al met al er zijn legio mogelijkheden als je wat specifieker bent, kan de groep je zeker helpen.

Geplaatst:

Voor rippen en omzetten naar VCD of SVCD gebruik je DVD2SVCD.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Waarschijnlijk wilt hij een dvd rippen, alleen er uit halen wat ie belangrijk vindt wat op de dvd moet blijven staan en daarna alles weer terug zetten op dvd.

Voor zover ik het weet moet je de vob files demuxen met smartripper zodat je losse audio, video, hebt en de subtitle met subrip rippen.

Daarna met sonic scenarist een mooi menutje maken en alles weer samenvoegen.

Geplaatst:

ik heb een dvd die niet ondertiteld is nu wil ik hier een divx van maken met welk programma kan ik het omzetten nadat ik hem geript heb naar mn harde schijf

groeten motje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen