mietde Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Op UMP staat firmware-test-03.07.zip Beetje wazig en ik waag me er dan ook maar niet aan. Hmm, staat niet (meer) op UMP. Als iemand 'm wil zeg je het maar: test.img 6.189.056 bytes Citaat: Wie bekomme ich die Firmware am laufen: Die test.img am besten seriell mit DreamUp flashen. Nach dem flashen den Stecker für ein paar Sekunden aus der Steckdose nehmen. Die DreamBox wieder anmachen und wenn auf dem Display „Dream-Multimedia“ steht, die „nachoben-Taste“ solange drücken, bis auf dem Display flash erase steht (zur Sicherheit!). Ein Sendersuchlauf ist von nöten! Ich würde mich über posetive oder auch negative Erfahrungen im BoxManBoard freuen. Gruss und viel Spass beim testen, BoxMan http://www.boxmanboard.to You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Volgens mij is dit zoiets als aan de kippenboer vragen wil je vogelpest... Er schijnt inmiddels her en der een soort sidsa-chip pest rond te waren (alleen nog maar gezien en gerapporteerd op allerlei UCAS machines), maar aangezien diezelfde chip ook in onze geliefde box zit is het een kwestie van wachten..... skippy2
Gast Geplaatst: 7 maart 2003 Geplaatst: 7 maart 2003 Een Sidsa-chip in de Dreambox? Ik dacht het niet...
Gast Geplaatst: 8 maart 2003 Geplaatst: 8 maart 2003 m'n mond weer eens in de versnelling voor m'n hersens gestart zijn...van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook het HDU kabeltje wat ik al tijden had liggen er in te zetten. De krent die ik aangezien heb voor een sidsa is in werkelijkheid de LAN chip.... Bedankt voor de correctie, nu gauw weer lezen hoe het wel zit... skip my previous post skippy2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen