Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet niet of deze vraag al eerder is gesteld, maar ik gok van niet: is het mogelijk om een mpg bestand te branden met een gewone cd-brander, en dan af te spelen in je dvd-speler?

Ik heb namelijk geen dvd-writer, maar wel een gewone cd-writer, en wil films op ceedee zetten en afspelen in een dvdspeler, is dat op de een of andere manier mogelijk?

b.v.d.

Prom

p.s is de samsung s224 een goede aankoop

heeft iemand hier goede ervaringen mee?

Geplaatst:

Ik gebruik nero burning rom om films om te zetten naar scvd of vcd. Je hebt wel de svcd plugin nodig van nero om deze te coderen naar het juiste formaat. Die cd's kan je dan afspelen in je cd speler. Sommige dvd-spelers ondersteuenen nog geen SVCD dus ja kan altijd proberen met VCD indien het bestand van de film 700mb is en je kan deze maar net op een gewone cd wegschrijven moet je het al niet proberen om deze op een VCD weg te schrijven. Door de coderingen die gebeuren op het avi / mp(e)g bestand word deze file wel ettelijke keren grooter.

Greetz {Spirit}

Geplaatst:

Blijkbaar lees jij dit forum niet???

Zoek maar eens op DVD2SVCD. Nero is niet handig zoals je al kon lezen. Nero gebruik je alleen om te branden.

Suc6

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen