Gast Geplaatst: 8 maart 2003 Geplaatst: 8 maart 2003 Heb mijn disegc 1.2 motor geplaatst, achter op deze motor zit en knop om hem naar oost en west te draaien en een knop om hem te resetten, ik heb de schotel eerst helemaal naar west gedraaid, daarna helemaal naar het oosten, maar nu krijg ik hem niet meer teruggedraaid, dus blijft ie helemaal naar het oosten staan , kan iemand mij helpen .......bvd
Rakker71 Geplaatst: 8 maart 2003 Geplaatst: 8 maart 2003 Kun je niet iets meer schrijven over je materialen. Welk merk en type motor enz. Groetjuzzz van Rakker71 Receivers: Vu+ Solo2, Dreambox DM7025, Dreambox DM 7000, Dreambox DM 500 Schotel: Visiosat / Cahors Big Bisat Antraciet met 4 LNB's (Hotbird, Astra 1 t/m 3)
Gast Geplaatst: 8 maart 2003 Geplaatst: 8 maart 2003 Humax 5400, triax schotel 80 cm, strong diseqc 1.2 heb aan achterkant manual button heb deze ingedrukt naar west en oost laten draaien, waarschijnlijk te ver naar het oosten, want er was geen beweging in te krijgen, heb de rotor geresset, dan drait hij weer een klein stukje naar het westen totdat hij op de 80 graden verschijnt (van het oosten, ben over het uiteindelijke aantal graden van het oosten gegaan) en stopt weer, ik denk dat ik over de limiet ben gegaan, waardoor ik hem niet meer op 0 graden krijg.....heb geen idee meer ben beetje hopeloos. BVD vatos
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen