Gast Geplaatst: 8 maart 2003 Geplaatst: 8 maart 2003 Weet iemand hoe je via mijn philips 6072 deco hd recording kunt regelen. De deco kan m.i. rgb en cvbs via scart aanleveren. Of eerst via mijn sony dv camera met cvbs in, en dan doorsluizen naar firewire zo dat al in een keer mogelijk is? Wat zijn de eisen aan de processor? Mijn nieuwe pc staat op ong 15 meter afstand, maar ik heb ook nog de voorloper van deze (amd atlon 600mhz) Of nieuwe insteekkaart nodig/andere hardware/software? Goofy
druup Geplaatst: 8 maart 2003 Geplaatst: 8 maart 2003 Volgens mij is het makkelijker om een TV-Tuner kaartje te kopen en dan de video out van je Philips op de video ingang van je TV kaart aansluiten en direct in mpeg2 capturen! Succes VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Gast Geplaatst: 9 maart 2003 Geplaatst: 9 maart 2003 Ik wil graag het kwaliteisverschil tussen de normale tv ontvangst via de kabel en die via mijn sat ontvanger benutten!!! Goofy
Bart Geplaatst: 9 maart 2003 Geplaatst: 9 maart 2003 Koop dan een dvb-s kaart dus satontvanger voor in je PC. Daarmee neem je 100% verliesvrij op. Eisen aan PC hardware zijn niet zo hoog. Wanneer je regelmatig wat opneemt reken dan voor harddisk ruimte op 2 gigabyte per uur opname. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gorilla King Geplaatst: 10 maart 2003 Geplaatst: 10 maart 2003 Worden bij een dvb-s dan de opnames direkt op de hd opgenomen in een formaat dat later is uit te lezen?
Bart Geplaatst: 10 maart 2003 Geplaatst: 10 maart 2003 ja, naar keus mpeg2 program stream of in PVA stream. Mpeg2 is direkt te bekijken met willerkeurige softdvd player (powerdvd , windvd e.d.) en PVA is wat robuuster. Welk formaat (PVA of mpeg2) je ook opneemt, je kunt het later afhankelijk van je wensen bewerken tot divx, vcd, svcd of dvd en bijvoorbeeld op CD of DVD zetten. Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs
Gorilla King Geplaatst: 11 maart 2003 Geplaatst: 11 maart 2003 Hmmm, klinkt goed, ik word erg hongerig!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen