Ga naar inhoud


Handleiding grundig dtr 1200


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb een dtr 1200 gekregen echter zonder cam, ab, handleiding en ook het netsnoer was er keurig afgeknipt.

Nee het is geen diefstal maar komt van een opkoper die ze naar polen verscheept.

ik heb inmiddels een cam gekocht en ook beeld uit het apparaat getoverd maar dit is zwart/wit en aangezien ik geen afstandsbediening en handleiding heb kom ik niet echt verder, het hele nl pakket komt te voorschijn echter zonder kleur en af en toe haperd ook het geluid, dit heeft denk ik te maken met de nog steeds verkeerd ingestelde hometransponder en de daar bij behorende pid's

dus als iemand mij verder kan helpen graag .

heeft er ook iemand ervaringen met een universeel te programeren ab want nieuw kosten die dingen ±54 euro en dit moet wel een geintje blijven.

groetjes........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi, alvast bedankt voor jou reactie, maar dat is het volgens mij niet want ik heb een multinorm tv met oa. ntsc maar ook hier z/w ontvangst ik vermoed dat het in de software zit, maar aangezien ik geen afstandsbediening heb kan ik niet in het menu komen, als er nog iemand is die een ab voor dit apparaat heeft meld het dan even.

groetjes.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...