Ga naar inhoud


[Pioneer] TPS ID


bistro

Aanbevolen berichten


m'n pioneer toont aan dat TPS ID 007c08 is,normaal is dit toch 007c00 ??Vandaar dat ik bepaalde tps kanalen niet open krijg.Iemand met zelfde ervaring en oplossing??

 

Er zijn (veel) meer aanbieders die verschillende Idents gebruiken, bijv. om bepaalde kanalen ook voor abonnee's van andere aanbieders open te schakelen. Dit is helemaal niet de reden waarom die zenders het niet doen bij jou. Wat wel kan, is dat je code's verlopen zijn, en je je funcard opnieuw moet proggen, of de code's in de receiver zelf moet updaten.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,alles is al ok,diverse malen opnieuw geladen,6.19,6.22,nu terug 6.19,alles terug opgehaald,keys zeker ok.Maar ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.

Ik denk dat Conax daar voor iets tussen zit.Laad wel Par/Ser. alhoewel op m'n UCas zelfde probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee,alles is al ok,diverse malen opnieuw geladen,6.19,6.22,nu terug 6.19,alles terug opgehaald,keys zeker ok.Maar ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.

 

Ik heb het iig niet.

 

Ik denk dat Conax daar voor iets tussen zit.Laad wel Par/Ser. alhoewel op m'n UCas zelfde probleem.

 

En hier kan ik nauwelijks wijs uit.. TPS is niet Conax, waarom zou je geen beeld kunnen hebben als je parallel/serial laadt?

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...