micronikje Geplaatst: 9 maart 2003 Geplaatst: 9 maart 2003 Hoi allemaal, Wie weet wat een goede lnb is? Met mijn huidige lnb kan ik zenders met een sr onder de 10000 haast niet te pakken krijgen. Dit betekend, dat feeds meestal niet te pakken zijn voor mij. Bestaan er ook lnb's, zoals je die vroeger voor een analoge receiver had, die zowel de horizontale en verticale polarisatie aankunnen als de linkse en rechtse polarisatie? Dreambox 7000/Micronik 1200S/2 x DM800
Gast Geplaatst: 9 maart 2003 Geplaatst: 9 maart 2003 Links en rechtse polarisatie komt op de Ku bijna niet meer voor, dus daar hoeft je je niet druk over te maken. H/V wordt gestuurd door de ontvanger, als je er een universele aan hebt zitten dan moet de ontvanger ook zo zijn ingesteld. Symbol rates beneden de 10000 is een ontvanger kwestie, kijk in de specs of hij dat kan, anders zul je een andere ontvanger moeten kopen.
micronikje Geplaatst: 9 maart 2003 Auteur Geplaatst: 9 maart 2003 Volgens de handleiding van mijn ontvanger moet dat geen probleem zijn. ik heb een micronik 1200s. gezien de slechte software in deze machine gooi ik het er dan maar op dat het daaraan ligt. Dreambox 7000/Micronik 1200S/2 x DM800
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen