Ge2000 Geplaatst: 11 maart 2003 Geplaatst: 11 maart 2003 Is er iemand die me kan vertellen hoe de datastructuur van de registry eruit ziet? Na een flash erase zijn al m'n motorsettings pleite en het simpel terugzetten van de oude registry helpt ook niet. En om na elke erase alle sat posities weer in te kloppen word ik niet vrolijk van. Vandaar.
adam76 Geplaatst: 11 maart 2003 Geplaatst: 11 maart 2003 Klopt. hebben meer mensen last van. ( ik ook ) even weer opnieuw zoeken schijnt de enige permanente oplossing te zijn. Zie verder op het forum. het werd al besproken Dreambox 7000 / DM500 / Samsung9500 VIA CI / 0.3 lnb / 85 cm schotel ( 20"west to 45 east ) z=z^2 +c
Ge2000 Geplaatst: 11 maart 2003 Auteur Geplaatst: 11 maart 2003 Het probleem had ik ook al in het forum gezien. Alleen kon ik niet de datalayout van de registry vinden. Ik ben van plan om een 'proggie' te maken om e.e.a. van buitenaf te kunnen instellen. Anders kijk ik wel in de sources. gr
Ron Geplaatst: 11 maart 2003 Geplaatst: 11 maart 2003 Als ik mij niet vergis heeft Dream het volgende pakket gebruikt voor de registry: ftp://hq.alert.sk/pub/projects/nconfig/nconfig-0.9.2.tar.gz Tox.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen